2011. november 14.

iF Jazz and Gourmet

Pozicionálás ez itt. Nem elég egy vendéglőben jól főzni, pozicionálni is kell. Ha logikusan gondolkozom, (ez tautológia), igazat kell adnom a Kreater Kft-nek, neki kell állni pozicionálni. Megkóstolták a kaját, meghallgatták a zenét, megnézték a honlapot és a könyvelést és arra jutottak, nem más a baj, mint a pozicionálás.

Pozicionálni marketing módszerekkel lehet, azt eddig hagytuk a fenébe. Gondoltuk, elég ha bejönnek, nyilvánvaló, ha van kávéscsésze, söröskorsó, pálinkásüveg, tányér, evőeszköz, étlap, itallap, szakács, pincér meg ilyenek, akkor pozicionálás nélkül is világos, hogy itt enni, inni lehet, sőt kell. Ha izlik, akkor jó a hely, idejövünk mindig. A zene, kiállítás ráadás. Gyanakodhattam volna, sokan csodálkoztak, ha mondtam, itt bizony enni is lehet, bár már sokadszor jártak az iFben. "Olvastuk az étlapot, de nem gondoltuk, olyan izé, szóval ha rendelünk, akkor azt idehozzátok, meg el is fogyaszthatjuk, nem csak az ismerősöknek adtok?"

Szóval, a jelszó pozicionál. iF Jazz and Gourmet. A gourmet a konyhaművészetre utal, hogy jó alapanyagokból, igényesen készítünk különleges fogásokat és azokat szépen tálalva adjuk a vendégeinknek. Azoknak pozicionáljuk az iFet, akik értékelik a jó bort, a finom ételeket, a jó kávét és a kitűnő élőzenét.

Gyertek az iFbe, legyetek jók, egyetek jót.
_

Nincsenek megjegyzések: